Általános Szerződési Feltételek

Az argonavis.hu weboldal üzemeltetője Kuli Zoltán egyéni vállalkozó – Argo Navis Könyvkiadó (Székhely: 1115 Budapest, Etele út 42/A 1.em. 10; Nyilvántartási szám: 53500023; Adószám: 69658730-1-43).

E-mail: argonavis@argonavis.hu

Telefonszám: +36 30 615-3644

Bankszámlaszám: 10700536-67178249-51100005

Regisztrációjával és megrendelésének leadásával Ön adás-vételi szerződést köt az Argo Navis Könyvkiadóval (továbbiakban Szolgáltató) mint vevő (továbbiakban Vevő), egyúttal elfogadja Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit.

A szerződés tárgya: 
A szerződés tárgya az argonavis.hu weboldalon működtetett webáruházban rögzített és rendelhető státuszban lévő kiadványok, árucikkek (továbbiakban Termék) adás-vétele.

A termék:
Szolgáltató garantálja, hogy csak szerzői jogilag rendezett, a magyar és Európai Uniós jogszabályok és minőségbiztosítási szabványok által meghatározott minőségű Terméket ajánl fel eladásra Vevőnek. A termékek pontos leírása, adatai, a mindenkori érvényes fogyasztói ára az adott termék adatlapján található.

A regisztráció:
A vásárlási folyamat részeként Vevő regisztrálhat Szolgáltató weboldalán, de ez nem kötelező. Szolgáltató Vevő adatait az Adatvédelmi Szabályzatban – amely nyilvánosan elérhető Szolgáltató weboldalán – található, az aktuális jogszabályi kötelezettségeknek megfelelő irányelveknek megfelelően tárolja és használja.

A megrendelés:
Vevő a weboldalon kiválasztott Terméket/Termékeket a kosárba helyezi, a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok megadását követően a megrendelését véglegesíti, elküldi Szolgáltatónak. A megrendeléseket Szolgáltató egyedi megrendelési számon tartja nyilván.
Vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan megrendelésért, amely során felhasználónevét és belépési kódját használták, kivéve, ha adatai illetéktelen kezekbe kerültek.

A vételár és a fizetés:
A Termékek adatlapján megtalálható az egyes Termékek érvényes fogyasztói ára, amelyre Szolgáltató egyedi kedvezményt is feltüntethet.


Vevő a vásárlás folyamán kiválasztja szállítási módtól függően a fizetési módozatot: a „készpénz” vagy „előre utalás” fizetési módozatok valamelyikét. Szolgáltató a megrendelést visszaigazoló e-mailben „előre utalás” fizetési módozat választása esetén megküldi Vevőnek a proforma számlát és az átutaláshoz szükséges információkat. Szolgáltató a Terméket csak a vételár megérkezése után küldi el Vevőnek. Személyes átvétel esetén Vevő készpénzes fizetési módot is választhat.

A számlázás:
A megrendelés elküldését követően Szolgáltató e-mailben megküldi a vásárlásról készült proforma számlát, ami egyben a megrendelés visszaigazolása. A számlát nyomtatott formában kapja meg Vevő a megrendelt Termékeket tartalmazó csomagban. 

Szállítás és személyes átvétel:
Vevő a vásárlás folyamán kiválasztja a szállítási módozatok valamelyikét, amely lehet házhozszállítás, FoxPost vagy Magyar Posta csomagautomatába történő szállítás, illetve telephelyünkön (1115 Budapest, Etele út 42/A) előzetes egyeztetést követő időpontban történő személyes átvétel.

A teljesítés:
Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a webáruházban megrendelt termékeket mind mennyiségben, mind minőségben kifogástalan állapotban és határidőben leszállítsa Vevőnek. Amennyiben Szolgáltató akadályoztatva van a megrendelés teljesítésében, úgy arról Vevőt e-mailben és/vagy telefonon haladéktalanul értesíti, és banki előre utalás esetében az előre kifizetett vételárat Szolgáltató visszatéríti Vevőnek.

Amennyiben a megrendelés teljesítése Vevő hibájából hiúsul meg, és Vevő kéri a csomag újbóli kiszállítását, az újbóli szállítási költség Vevőt terheli.

Elállási jog:
Vevő jogosult elállni a megrendeléstől az alábbi esetekben:
–    a megrendelés és a csomagfeladás között eltelt időszakban indoklás nélkül bármikor,
–    a csomag átvételét követően 14 naptári napon belül indoklás nélkül bármikor,
–    a csomag átvételét követően 14 naptári napon túl indoklással, amennyiben a Szolgáltatónak felróható hibát, hiányosságot tapasztal a Termékben.

Amennyiben Vevő elállása úgy történik, hogy a csomagot nem veszi át, úgy a kiszállítás- és a visszaszállítás költségét Szolgáltató Vevőnek felszámíthatja.

Reklamáció:
Amennyiben Vevő a csomag átvételét követően akár mennyiségi, akár minőségi hibát tapasztal a megrendelt Termékekben, vagy nem az általa megrendelt Termékeket szállította neki Szolgáltató, az alábbi módon jelezheti kifogását Szolgáltatónak:
–    az argonavis@argonavis.hu címen e-mailt küld Szolgáltatónak, amiben megírja észrevételeit,
–    Szolgáltató által megadott telefonszámon (+36 30 615-3644), hétköznap és munkaidőben tájékoztatja Szolgáltatót a tapasztalt hibáról.


Szolgáltató köteles a szállítási hibát saját költségén javítani, azaz csereterméket biztosítani. Amennyiben ebben akadályoztatva van – pl. minden raktáron lévő termék ugyanazzal a hibával rendelkezik, vagy elfogyott az eredetileg megrendelt termék stb., köteles a vételárat Vevőnek visszatéríteni. Vevő nem köteles elfogadni a csereterméket, ekkor az indoklással való elállás esetében érvényes szabályok az irányadóak (II/11. pont).

Vegyes rendelkezések

Szolgáltató nem vállal felelősséget a késedelmes teljesítésből, a nem teljesítésből, vagy a szolgáltatás leállásából, illetve Vevő által rosszul megadott adatokból eredő károkért.

Amennyiben Vevő regisztrált Szolgáltató weboldalán, számára biztonsági kockázatot jelentő tényező lehet, ha illetéktelen személy megszerzi a felhasználói fiókjához tartozó jelszót, vagy a weblap adminisztrátori jelszavát (közvetlenül, vagy kémprogram segítségével), ezért célszerű a jelszót fejben megjegyezni, papíron vagy elektronikus formában nem tárolni. Célszerű továbbá máshol nem alkalmazott jelszót használni és időnként megváltoztatni.

Szolgáltató jogosult Vevőnek hírlevelet, vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben Vevő regisztrált a weboldalán, és regisztrációkor kifejezetten és önkéntesen hozzájárult adatainak reklám célú felhasználásához. Vevő a hozzájárulását bármikor visszavonhatja. Szolgáltató Vevő adatait harmadik fél részére reklám célból nem adja át.


Szolgáltató jogosult webáruházában kuponos értékesítést, akciós könyvcsomagos értékesítést, tematikus akciókat, időszakos akciókat ajánlani Vevő részére. Előbbiek Szolgáltató weboldalán nyilvánosan és minden Vevő számára elérhető ajánlatok, azonban Szolgáltató nem köteles minden általa szervezett marketing akcióról Vevőt külön értesíteni.

Szolgáltató jogosult saját marketingkoncepciójának érvényesítésére, így az általa biztosított engedmények, akciók mértékének és időbeli behatárolásának változtatására. Szolgáltató nem vállal felelősséget ezekből eredő, Vevőt érintő esetleges hátrányokért.

Szolgáltató kizárólag e-mail üzenetben üzemeltet ügyfélszolgálati elérhetőséget, az argonavis@argonavis.hu címen.

Érvényes: 2023. április 10-től visszavonásig.